Promjena imena i prezimena u sustavu Loomen

Sukladno brojnim upitima oko promjene imena i/ili prezimena te dodavanja drugog prezimena u sustavu Loomen, donosimo kratke upute kako postupiti kada ovi podaci nisu točni i želite ih ažurirati. 

Sustav Loomen podatke povlači iz LDAP imenika ustanove, odnosno podatke vašeg AAI@EduHr elektroničkog identiteta. Iz toga razloga se ime i prezime ne mogu promijeniti direktno u sustavu Loomen. Za ažuriranje podataka kontaktirajte administratora imenika u vašoj školi/ustanovi kako bi uskladio podatke s e-Maticom unutar sustava HUSO.  Nakon ažuriranja ime i prezime bi se trebali ispravno prikazati u sustavu Loomen. 

Kao pomoć prilikom ovog postupka administrator imenika može kontaktirati CARNET-ov Helpdesk putem e-pošte: helpdesk@carnet.hr ili na broj telefona 01 6661 555.  

Zadnji puta izmijenjeno: Srijeda, 9 Siječanj 2019, 14:21