Pregled sadržaja i aktivnosti u trećem poglavlju

   
  

U ovom ćete poglavlju upoznati svojstva kornjače i način na koji je možete pomicati, a da ona ne ostavlja trag. Naučit ćete i kako obrisati crte koje je kornjača ranije nacrtala te kako ponovo početi crtati nakon brisanja.

Naslov svojstva kornjače zapravo skriva naredbe za promjenu debljine i boje kornjačine crte. Nove će vam naredbe omogućiti crtanje različitih obojenih likova.

Ciljevi:

  • upoznati i primijeniti naredbe za pomicanje kornjače bez ostavljanja traga i brisanje traga
  • upoznati i primijeniti naredbe za promjenu debljine i boje kornjačine crte
  • upotrijebiti naučene naredbe za crtanje različitih crteža

Aktivnosti

Proučavanje:
Proučite sadržaje, primjere i rješenja kroz koje ćete naučiti osnovna svojstva kornjače. Naredbe pomoću kojih će naša Tina podići i spustiti olovku, zamijeniti olovku gumicom i promijeniti debljinu i boju olovke kojom crta. Program Tinino igralište omogućit će vam da nove naredbe odmah isprobate i pokažete svoju kreativnost crtanjem zanimljivih likova.

U ovom će se poglavlju pred vama naći velik broj primjera i zadataka. Od vas se očekuje da ih temeljito proučite. Zatim najprije pokušajte sami riješiti postavljeni problem, a tek nakon toga obavezno pogledajte i proučite naša rješenja.

Interaktivne vježbe i multimedijski prikazi:
U ovom ćete poglavlju pronaći i nekoliko interaktivnih vježbi napravljenih u obliku igrica koje će vam na zabavan način pomoći u učenju i svladavanju novih sadržaja.
Zatrebate li pomoć, tu su i multimedijski prikazi rješenja problemskih zadataka. Svakako nađite vremena te pogledajte i isprobajte svaki od njih. Sigurno ćete otkriti razne detalje koji će vam olakšati snalaženje u svijetu programiranja.

Promišljanje:

  • U kojim biste crtežima mogli iskoristiti pomicanje kornjače bez ostavljanja traga?
  • Kako podići kornjačinu olovku?
  • Kako zamijeniti kornjačinu olovku gumicom?
  • Kako nacrtati obojenu spiralu?
  • Kako nacrtati kućicu s crvenim krovom?