Crtanje u perspektivi (3D)

Ponovi i provjeri deseto poglavlje

   
  

Prisjetite se naredbi koje ste dosad naučili, riješite nekoliko zadataka po svojem izboru - sad znate rješavati zadatke i iz Tininog 3D svijeta.

Ponovimo:

PERSPECTIVE - naredba pomoću koje kornjača ulazi u trodimenzionalni svijet

WRAP - naredba koja kornjaču smješta u dvodimenzionalni svijet

DOWN - naredba kojom mijenjate nagib nosa kornjače okrećući ga prema dolje

UP - naredba kojom mijenjate nagib nosa kornjače okrećući ga prema gore

IF - grana program ovisno o zadanom uvjetu; opći oblik izgleda ovako:

  • IF uvjet [naredbe koje se izvršavaju ako je uvjet zadovoljen] ili
  • (IF uvjet [naredbe_1][naredbe_2])

STOP - zaustavlja izvršavanje programa

REPEAT - ponavljanje niza naredbi

MAKE - zadaje vrijednost varijable (MAKE "c 4)

u MAKE naredbi može postojati i računanje:

  • MAKE "zbroj :a+:b
  • MAKE "r :r*3
  • MAKE "p :p/5

RANDOM 5 - na slučajan način zadaje jedan od brojeva 0, 1, 2, 3, 4 ili 5

(RANDOM 20) + 10 - na slučajan način zadaje broj između 10 i 30

spremanje programa i izlazak iz Editora: File > Save and Exit

za pokretanje programa - napiši njegovo ime u Okvir za upis naredbi

za spremanje svih programa - odaberite File > SaveAs

FD :a - pomak naprijed za :a koraka

RT 360/:n - zakretanje udesno za n-ti dio 360°

PU - podizanje olovke

PD - spuštanje olovke

SETPC random 15 - postavljanje boje olovke na slučajan broj između 0 i 15